Hejsvej!

2011-12-02 ♥ 16:32:35


Det tog en nästan en halvtimme att ladda upp denna bilden, vet inte vad som hänt med mitt internett. Men skit samma nu är den uppe!

Nu är det äntligen helg och det är riktigt skönt! Just nu håller jag på att fixa lite bilder för min kompis som hon ska ha till ett arbete i skolan. Om någon timme ska jag åka hem till en tjej kompis och ha filmkväll. Ett riktigt härligt gäng är vi! Jag vet ännu inte vad det blir eftersom att vi alla har lite olika film smak...  Jag kommer endast att uppdatera med ett tidsinställt inlägg under kvällen, men det är ju alltid något!

Idag på gympan var det iallfall dans, men jag var bara med på första saken, sen var det bugg och det fungerade inte med min hand... Annars gick denna fredagen ganska snabbt, ovanligt nog!
Hur har eran fredag varit?

Jag ska äta lite pepparkakor och sen ska jag byta om
Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: emmi

så fin:)

2011-12-02 ♥ 18:13:32
Blogg: http://fashiontwisted.com
Postat av: FANNY (:

såå söt bild:)

2011-12-03 ♥ 12:04:02
Blogg: http://ponnybrudarna.se

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0