Gilla

2011-12-30 ♥ 11:27:58

Vet ni vad jag gillar? detta:

Telias 4G bredband!
Vi satte ihop det igår, har alltså bara använt det sen igår kväll och jag älskar det redan! Snabbt, snyggt och enkelt!

För övrigt har jag precis vaknat och jag måste snart duscha, jag vet ännu inte när jag ska åka så det är bäst att vara klar. funderar även på att hoppa frukost och om en stund gå direkt på lunch. Har inte hittat någon klänning(Jag tror det blir en klänning) än och jag vet inte ens vart vi ska? Frölunda torg eller backa plan? Men om jag hittar en klänning så får ni ändå inte se den förän det är nyårsafton, vill inte avslöja den innan. Så nu hoppas jag bara på att hitta någon/något fint! 

Nu ska jag gå och fika med farmor och två grannar tydligen. Får se om datorn får följa med idag. Det är inte säkert att jag orkar bära den i stan när jag ska prova kläder och allt! Men om jag har med den så uppdaterar jag senare.

Vad är det för dag idag? ä, vad tusan. Ha en bra dag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Nikki :)

sv; Nej, egentligen så är det så att tröjan jag ska ha på mig är en tröja jag fick i julklapp (Lindex) och sedan bara vanliga svarta tajts. Men jag tänkte stajla naglarna med silver nagellack och lite klistermärken (för naglarna förstås). Okej tack för tipset om fjärrutlösaren :)

kram Nikki

2011-12-30 ♥ 12:53:55
Blogg: http://canonkanonen.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0