Fegaste katten

2011-12-22 ♥ 16:50:45


Tänkte berätta att jag och min kära katt har kommit hem till min kära mormor nu, eller för ett tag sedan egentligen. Tänkte även berätta att jag nog har den fegaste katten, iallafall för dammsugaren! För en liten stund sedan gick hon runt och luktade på allt, såg ganska kul ut, nu tror jag att hon ligger bakom mormors soffa eftersom att dammsugaren kom fram ich dom är inte direkt bästa vänner som jag och Josefin....

Jag kom precic på att jag är väldigt avundsjuk på min mormor, dom har så himmla snabbt internet, typ tre gånger snabbare än det vi har hemma. Men ändå har vi det snabbaste man kan ha på våran Ö hemma hos pappa. Lite fuskigt? JA!

Nu tänkte jag leka lite med kameran, lite bilder kommer upp på bloggen då och då när jag har något att skriva om!

Puss & Kram sålänge!


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0