FÖRLÅT!

2011-12-11 ♥ 18:37:26
Förlåt för JÄTTE dålig uppdatering!
Jag har inte hunnit, jag försökte imorse men då fungerade inte datorn och jag fick säkerhetskopiera allt och sedan stänga av och sätta på flera gånger! Jag fick igång den lagom tills jag skulle åka...

Igår var jag iallafall på landet, hästarna mådde bra men dock var det väldigt kallt att vara där så det blev ingen lång stund, bara plockade ihop en del saker som hade blåst runt i stormen och sen hälsade vi på lite släkt. Men det kändes bra att se att hästen inte haltade längre. Dom fick även lite jul morötter!

Idag har jag varit i stan hela dagen, shoppat massa julklappar och massa mat. Nästan alla julklappar är fixade nu, jag tror bara jag ska köpa en till pappa. Aldeles strax tänkte jag slå in några, eller kanske göra klart jul korten. Jag har mycket att göra.
1. Engelska och NO till tisdag
2. Spanska till onsdag
3. Göra klart alla julkorten innan den 15 eller vad det är!
4. slå in alla julklappar
5. Kanske ska jag även till stan med min älskade Josefin på tisdag!
6. Göra ny knäck
Jag har även köpt en sak så att snörena på paketen ska bli fina så jag ska visa er något paket sen, jag lovar er! Jag lovar även att jag ska försöka att uppdatera bättre nu igen! Jag ska nog var hemma och fixa restan av veckan...

Men jag lovar er, jag har tänkt på er hela tiden och tänkt att jag skulle ha uppdaterat och planerat ungerfär vad jag skulle skriva, men det har jag glömt nu...

Ikväll blir det Copycat singers och Beck!



Här är en ful bild på en blomma vi fick för ett tag sedan:

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0