Åttonde december

2011-12-08 ♥ 06:23:23
Här har ni en tjej osm är uppe med tuppen även idag!

Idag är det den åttonde, hjälp vad tiden går fort. Inte så värst långt kvar till julafton nu och jag har inte köpt tillräkligt många julklappar, måste göra det någon eftermiddag, kanske nästa helg? Hoppas att jag får tid till det då. Just nu är det en hungrig tjej som skrever och hon ska aldeles strax fixa frukost, så fort detta inlägget är klart! Idag i skolan vet jag inte vad vi ska göra. Vi har iallafall Matte, Spanska och data... Efter skolan blir det som sagt bio med mamma, breaking dawn part 1. Ser jätte mycket fram emot det den kan ju inte vara annat än bra, eller?

Idag ska jag även köpa godis på lunch rasten (om jag hinner) som jag ska ha när jag åker tåget och bussen mm till min faster. Vi har skridskor i skolan imorgon så jag måste ju hem först och lämna dom men sen åker jag(16.16). Får se vad jag hittar på där. Troligt vis har jag ingen dator med mig, mobil inlägg?

Men nu har jag inget mera att säga denna morgonen, ha en bra torsdag det är bra två dagar kvar och denna morgonen har jag ju iallfall gått upp, ett gott tecken!

Pussar till er alla!

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0