artonde december

2011-12-18 ♥ 12:44:00


God förmiddag,
Idag vaknade jag klockan elva, det beror på att jag fick en kick igår, en städ kick. Är jag sjuk? Halv elva igår kväll fick jag lust att börja städa. Jag städade skrivbord och rensade kläder och gick igenom massa lådor. Jag höll på ända till halv ett! Orolig över mig själv, idag ska städningen fortsätta. Jag ska byta lillis katt låda, damsuga och torka golv. Jag ska också laga knäck och köttfärsås till middag.
För övrigt har inte mycket hänt. Igår kollade vi på så mycket bättre och sedan på Irene Huss nummer 12. Den sista som finns, den var också bra, såklart! Jag älskar filmer. På jullovet ska jag gå på bio två gånger. En gång med pappa och vi ska se Stig Helmer story och sen ska jag se någon film med Josefin också!

Idag är det mindre än en vecka till julafton och fortfarande ingen snö, jag tror inte det kommer någon iår, synd. Tycker det är mysigt med snö på jul! Jaja, jag är inte moder natur... *Blink*

Nu ska jag fortsätta med mitt schema för dagen, lådan står först!

Ha en bra Söndag, missa inte beck och copycat singers ikväll!
Puss /Malin


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0