24

2011-12-27 ♥ 15:02:40

Nu sitter jag på buss 24 påväg till stan, jag ska byta till buss 20 på eketrägatan. Jag har med mig min nya kompis, jag har lite svårt att trycka på rätt tangenter eftersom att den sitter mycket tätare och mindre på denna en på min stora dator hemma men jag är väldigt glad för min lilla acer aspire one ändå! Just nu är det skakit att skriva, bussen är inte direkt stilla när jag skriver, haha. Men ändå, när jag gick hemmifårn fick jag väldigt brottom, glömde helt av tiden och han inte äta eller något, bara packa ner datorn i massa handdukar och sedan ner i väskan! Men jag behövde ju inget mera, jag han inte ens ta min vinter jacka, men pappa ska ju möta mig när jag kommer fram om ungefär lite mer än en timme.

Det ska bli väldigt mysigt att få hem Lillis ígen, men jag tror hon haft det bra hos mormor och Lars iallafall, jag känner mig trygg.

Jag lovade ju dagens outfit, här kommer den:


Nu ska jag snart byta buss så tjenixen för denna gången, jag ska nog gå in på press byrån och köpa mig en dricka och macka innan jag hoppar på nästa buss, Puss&Kram


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0