-

2011-12-27 ♥ 11:37:35


Precis vaknat,
Om en stund ska jag chatta med Josefin på facebook, sen ska jag åka in till mormor och hämta Lillis. Om du ser detta mormor, ring mig! Får snart veta vilken bio jag och Josefin ska se i veckan! Längtar tills vi får träffas igen. Om en stund blir det också frukost, jag tror det blir tekaka och rödbetssallad eller skinka.

Idag har jag bestämmt att jag ska ha min nya tröja, den stickade. Till den ska jag ha ett linne under och jeans eller tights, inte bestämmt det än... Jag älskade den tröjan, jag fick den av min faster och hennes man!
Jag ska visa er sen när jag har duschat och frächt upp mig lite, kan inte visa mig såhär!

Men nu ska jag fixa lite här, vi hörs!
Puss & Kram


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0