Stänga av datorn snart!

2011-08-15 ♥ 22:26:28
Jag har precis kollat på "Bröllop och Jäkelskap" tycker det är så himla roligt! Pappa ska kolla på fotboll nu och det vill inte jag. Jag ska ta med mig lillis och lägga mig i min säng. Vi ska kolla på "My name is Earl" haha. Jag fick laga maten idag så det blev bacon också, jippi :D Imorgon vet jag inte vad som händer, kanske är jag med någon, kanske inte... Nu vet jag inte vad jag ska skriva mera och jag kommer inte uppdatera mera idag eftersom att jag inte har något att skriva! Nu ska jag hämta lite juice, hur intresant var det?
Jag säger iallafall god natt till er alla med en ny tagen bild på lillis!

Sov gott!

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0