Dagen.

2011-08-14 ♥ 20:28:25

Kan passa på nu att berätta om min dag. Jag vaknade halv ett, tro det eller ej.
Jag tog på mig och åt frukost. När jag var klar tog jag med mig min kusin ner till båten och vi körde runt lite där! Kul! Sen gick vi hem och åt Lunch. På efter middagen var jag hemma hos mina kusiner en stund innan jag gick till kiosken! Köpte glass som jag gick hem och smaskade på. Efter glassen (i rätt ordning) så lagade jag mat. Makaroner och köttbullar. Nu sitter jag här vid datorn och sufar runt lite!

På Onsdag ska jag åka till till mormor och mamma, min fadder/Mormors man fyller år!

Jag kan ta lillis dag också:
Legat under soffan och slappat och precis kommit fram och fått lite skinka och makaron, nu ska jag snart sova igen.
Tokiga katten :)

Iallafall Jag måste nog lägga mig lite tidigare ikväll! snart börjar skolan och jag sover fram till halv ett på dagen, det blir inte kul om jag inte vönder tillbaak dygnet. upp varje dag halv sju sen.... Hjälp...
Det fixar sig nog!

Puss finingar!

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0