Svaren på era frågor!

2011-04-01 ♥ 16:20:00

Hur länge har du bloggat?
Jag kommer inte riktigt ihåg det, ett tag.

 

Gillar du namnet Malin?
Jag tycker det är ”bra”

 

Vad heter dina djur?
Jag har bara djur hos min mamma nu, tre katter: Nemo, Gossen och Gissman. Innan har jag haft hundar och hamstrar.

 

Vem är din bästis?
Elin. 

Fokis/ Kissie/ Blondin Bella?
Fokis, den är roligast att läsa.

 

 

Vart skulle du ta en piercing om du var tvungen, naveln, näsan, tungan eller ögonbrynet?
Svår fråga. Men jag tror jag skulle välja navlen, tycker det är ganska sött.

 

Är du allergisk mot något?
Nej, inget jag vet om i alla fall.

 

Deckare eller thriller?
Deckare tror jag.

 

Miljöbil eller vanlig?
Jag vet inte.

 

Fotö eller Gröta?
Måste säga Grötö, eftersom jag knappt varit på Fotö.

 

Vilken är den bästa låten?
Oj, jag lyssnar på massa musik. Kan inte välja en bästa!

 

Vilken är den bästa filmen du har sett?
Vet inte det häller, men jag kollar mycket på Wallander mm.

 

Hahaha, visst är gelatin äckligt?
Ja, det är inte så att jag kommer äta det medvetet.

 

Vem är du kär i?
Just nu är jag inte kär i någon, men om jag var det skulle jag inte säga namnet här.

 

Gillar du att ta kort?
Jag älskar att ta kort.

Vad tar du mest kort på?
Jag ta mest kort på Naturen, det blir så fint…

 

vad hade du gjort om du vann en miljon kronor?
shoppa, resa och spara.
 
läser du min blogg?
Ja det gör jag! (Alva)


vilka bloggar läser du annars?

http://micah.myshowroom.se/

http://fokis.se/

http://kissies.se
http://kissies.se (Ibland)
nu">http://isabelles.nu

och flera!


bästa bloggen?
Det kan jag inte säga :O


hur många läsare har du ungefär per dag?
Vet inte, inte många…


hur ofta är du inne på datorn?
Inte så ofta länge, det är olika, olika veckor.


hur många barn vill du ha när du blir stor?
Det vet jag inte nu, två kanske?


eller vill du ha några alls?
Det tror jag!

 

vad heter din kamera?
Jag vet inte, Sony något ;)


favorit färg?
Vit och svart om det räknas annars blå.


favorit mat?
Tacos och thaimat


sommer eller vinter?
Sommar just nu!


fotboll eller basket?
Fotboll.



blond eller brunett?
Båda är fint!


vad vill du bli när du blir stor?
Jag vet faktiskt inte…


favorit djur?
Katt.


har du syskon?
Ja.


vad heter dom?, alltså andra namn och efternamn också :D
Sophia Kitty Westphal och Martin Bruno Bengtsson


tror du på gud? :DDDDDDD
Nej, det gör jag inte.


hur många bloggar har du haft?
Två tror jag.


kan lilla alva få din iphone?
Den behöver jag ;)


gillar du pudding?
Om jag gillar pudding, hmmm isåfall choklad pudding!

 

Vad äter du inte?
Från och med nu äter jag inte gelatin, medvetet i alla fall.

 
Gillar du mig?
Känner dig inte så bra… (Lina)

 

Gillar du mina sms?
Haha, ja jag gillar ALLA sms ;) (Lina)

 

Gillar du platfisk?
Jag vet inte, aldrig ätit det.


Gillar du rosa?
Det är fint, men inte min favorit


Addidas/Nike ?
Det spelar inte så stor roll…



Gillar du wilhem?
Äää, NEJ!


Hvem gillar du i din klass?
Beror på vilket sett du menar.

Sommar eller vinter?
Sommar.

Höst eller vår?
Svårt, hösten ger fina bilder...

Vit choklad eller brun?
Brun, men inte mörk brun.

Polka eller mint?
Mint tror jag.

Longbord eller stake bord?
Longboard, fast igentligen inget.

Namnet Malin eller cicilia ?
Vet inte.

Grönt eller röt?
Rött.

Gillar du grönsker?
Ja, fast inte jätte mycket när dom är varma.

Godis eller chips ?
Godis.

Disco eller filmkväll?
Filmkväll.

Pojkvän eller killkompis?
båda XD

JackA eller tröja?
Töja!

Iphone eller Sony Eriksson?
Iphone.

Äpple eller päron ?
Båda.

Fanta eller cola?
Fanta.

Glasögon eller tandställning?
Inget. men om jag måste välja beror det på.

Converse eller högklackat?
Converse

Vantar eller mössa?
Mössa

Foki eller kissie?
Foki.

Röv eller rumpa?
Rumpa ;)

Iphone 4 3GS 3G välj en?
Iphone 4.

Hello Kitty eller diddel?
Hello kitty.

Deckare eller komedie?
Deckare.

Bruno mars eller ... Justin b?
Bruno mars.

En bok med kappitel eller utan?
spelar ingen roll, med med är väll bra?

Favo tid på veckan?
Vet inte vad du menar med tid, dag? Fredag?

Klubba eller lös godis?
Lös godis och klubba.

vad tycker du om mig?
Ja, det gör jag. borde jag inte det?

trivs du i ditt hus?
Jag trivs med mitt kök!

trivs du på ön?
Mysig ö!
 
kan jag få din mobil & kamera? tacksam isf!
Jag behöver dom båda...


Kommentarer
Postat av: Lina så klart <3

Hehe tack för svaraen P.s van jag? <3

2011-04-01 ♥ 18:16:07
Postat av: Anonym

bra att du tycker om annika ;)

2011-04-07 ♥ 18:10:54

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0