SooooooL!

2011-04-09 ♥ 13:54:04

Äntligen lite fint väder,
jag vaknade av att solen sken in genom fönstret!
HÄRLIGT!
Jag har duschat och ätit frukost sen bara softat vid TVn och nu sitter jag här.
Igår orkade jag inte blogg. så jag tar dagen lite snabbt.
Först var vi i skolan, en ganska vanlig men helt okej fredag.
Efter skolan skulle jag och Malin och till Torsland så vi åkte hem till mig för att hämte pengar.
Sen tog vi färjan och bussen, sen var vi framme.
Jag köpte typ inget annat än godis och sånt ... Hihi
Eller jo jag köpte:

10 kr/st

När vi sen satt utanför ica och åt glass kom min bror fram till oss.
har inte träffat han på jätte länge , så det var kul. Sen gick han vidare till ett ställe jag inte
När vi kom hem så åkte malin med den stora färjan och jag den "lilla"
Hemma åt vi kycling och ris, gott!

Just nu är jag själv hemma, pappa är och gör något.
Snart ska jag baka hallon paj med kokos, skit Gott!
När pappa kommer hem är hans tjej med,
då ska vi äta fläsk filé och något...

Här är några bilder från fotokursen i torsdags,
eller ha innan fotokursen, för när på var på fotokursen blåste det sket mycket så vi fick vara inne,
Fast roligt det också!

Vår?!  LOVE IT!


Solen genom fönstret gör mig ¨på gott humör!


Avslutar,
Jag idag:


Puss&kram!
Love to you
/Malin


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0