Några bilder mm.

2011-04-14 ♥ 14:58:22
God Dag...
Jag är hemma och äter nu, sen ska jag vara med ebba innan det blir fotokursen!
Idag var det skola som vanligt. efter bamba var det teknik. jag tror jag har berättat
att jag och ebba har vunnit tävlingar och  a idag fick vi prisen.

är det någon som vill köpa majblommor?
såhär ser dom ut i år.

Fokus där bak ;)

Här är också några av bilderna från i helgen:


Nu ska jag smsa eller ringa ebba .

Idag hoppas jag att vi kan vara ute och ta kort på fotokursen.
Isånna fall kommer det nog bilder imorgon.

Bye.

Kommentarer
Postat av: lisbeth

säljer du majblommor i år???

2011-04-14 ♥ 16:42:50
Postat av: Svar:

Till Mormor:

Ja, jag säljer majblommor!

Ring mig imorgon på förmiddagen.

om du vill köpa kan jag ju ta med mig imorgon.

Jag har ALLTID mobilen på mig!

2011-04-14 ♥ 21:06:00
Blogg: http://lillamalins.blogg.se/
Postat av: Syverbeatrice

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-08-17 ♥ 09:42:11
Blogg: http://syverbeatrice.blogyears.com

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0