Begravning

2013-01-12 ♥ 01:12:56

Nu känns det nästan bra igen, jag ska alldeles strax sova. Just denna fredagen var väldigt jobbig för mig med både skola och begravning...

Att ta farväl av någon man gillat är alltid svårt. Begravningar är aldrig roligt och aldrig något man ser fram emot. Jag bröt ihop inne i kyrkan när jag tänkte på min kära gamla gamle morfar (G-morfar). Det var en vacker begravning med fina blommor. Jag tänkte på hur glad han alltid varit när vi setts och hur han alltid skulle ha sin kram! Jag Saknar Honom. Han fanns där som den han var och han var en härlig människa, det kan jag lova!

Nu återstår bara en sak. Tack för tiden i detta livet, Nisse. Jag vet att du alltid kommer vara med oss i våra hjärtan.
Vila i frid Nils Klinteberg!


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0