Första dagen som 9C

2013-08-21 ♥ 21:27:00

Första skoldagen är förbi och vi slutade vid ett tiden. Det var faktiskt riktigt roligt och de flesta var sig lika, även våra härliga lärare! Det var riktigt roligt att se och krama alla. Resten av denna veckan ska vi ha klasstid, bland annat ska vi kolla på film och fika imorgon och åka på en utflykt tillsammans med hela arbetslaget på fredag, en lugn start alltså.

 

Lite snabbt om dagen, först dansade alla skolans lärare+rektorer runt på skolgården med musik och skyltar, coola som dom är. Rektorn hälsade välkommen och vi samlades i klasserna. Det pratades lite om lovet och sedan delades det ut lite lappar, bland annat så är det prao igen vecka 39 och en plats ska vara sökt senast på söndag!! En lapp om anhöriga (mammor&pappor), ska fyllas i och lämnas in imorgon. Nästa vecka väntar skolfotografering (26-28/8) och ev. läsning enligt det nya schemat fr.o.m. måndag, om det är färdigt vill säga!

 

Bra dag!


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0