Webcam kul

2013-04-15 ♥ 22:13:00
Detta blev mitt kvällsnöje, kanske märks det att jag börjar bli trött... hehe...
 
Tiden bara springer iväg när jag inte är i min skola, denna dagen försvann lika fort som hela förra veckan, men under eftermiddagen så fick jag skrivit en halv NO uppgift och det känner jag mig ändå ganska så nöjd med. Jag har ju en vecka på mig, lite drygt. På onsdag har vi beställt klipptid till mig, äntligen! Precis vad mitt hår behöver.
 
Eftersom Ylwa ville ha recepten så har jag gjort iordning dom och tidsinställt dom till imorgon, båda recepten kommer alltså upp under morgon dagen. Hoppas ni blir nöjda med dom och förstår vad det står! Det är alltså recepten på kladdkakemuffinsarna och blåbärsmuffinsarna jag pratar om.
 
Jag glömde helt av att svara på frågestunden igår, men jag tar det någon dag i veckan. Ni har alltså fortfarande chansen att ställa era frågor [HÄR].
God natt.
 

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0