Shopping

2012-01-09 ♥ 17:19:44
Hoppalång, som Dag-Otto säger.
Hemma från stan nu, jag och Josefin hade jätte mysigt men dock handlade vi aldeles för lite, men nöjd med det jag köpte. Här kommer allt:

Ett hårband från H&M perfekt att få undan håret med, endast 10 kr.


Benvärmare från Gina tricot, endast 20 kr.


Ansikts mask från Lindex, 20 kr.


Tunna leggings från Lindex, 30 kr.


Sist men inte minst det jag är mest nöjd med. En Linnshorts dress från Bik Bok, endast 49 Kr. FYND! Kommer använda den varje dag i sommar, love it!

För övrigt fikade vi, Jätte gott och gick runt överallt, trött i benen! Sen när vi var vid centralen och väntade på bussen köpte Jossan en stor ben och jerry glass, vi åt 1/5. Sen stoppade josefin den i väskan, undrar hur det slutade när hon kom hem? Haha.

Vad har ni fina läsare gjort idag?
Har ni köpt något nytt på sistonde?

Kommentarer
Postat av: Josefin<3

Ja du Malin...Jag kan säga att jag drack glass när jag kom hem haha!, blä! så slutade de haha... PUSS!<3

2012-01-09 ♥ 19:30:52
Postat av: Annika Rossing

Åh, jag älskar sånna byxdresser, har dock ingen. Du råkade inte se någon annan när du var inne? Har velat ha en jätte länge, men har inte hittat någon bra. Eller fanns den i fler färger? Tacksams för svar :)

2012-01-11 ♥ 22:12:36

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0