Mitt 2012 del 2

2012-12-31 ♥ 19:39:00
 
Augusti
Jag var på en marknad
 
Tog simborgare märket
Köpte nya skor
Solade och badade
Hade en helt underbar dag med Moa och Matilda
Testade att göra water marbling naglar
Fick massor av nagelack från mamma och mormor
Skolan började och jag blev åttonde klassare
 
 
September
Jag blev sjuk 
 
Mina iphoneskal
Pluggade ikapp
Vinterjackan åkte på
 
Oktober
Började i konfiramtion
 Var tillbaka i skolan med mina underbara vänner
Skolfotona kom
Framkallade mina första bilder
Vaktade Tindra
Fick gymkort
Var på konfa läger
Skypade med tjejerna
Mitt HBA1C var bra!
Var i Varberg med mamma
Shoppade med Josefin

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0