Nu har jag designat lite mer!

2011-11-26 ♥ 12:00:56

God morgon världen,
jag har ännu inte ätit frukost men jag har designat lite som nu ser. Vad tycker ni?
Bättre/Sämre?
Jag vet ännu inte vad som händer idag men kanske ska vi åka in till stan, hoppas det iallfall! Kanske bio eller lunch?

Jag har även sakt att jag ska lägga upp hur man får snö flingorna som jag har, men just nu hinner jag inte det eftersom att jag måste äta(Hungrig)!  Men jag lägger upp det så fort jag hinner och orkar!

Lillis ligger i min fönster och stirrar på mig, det är lite läskigt faktiskt. Haha! Hon fäller jätte mycket nu eftersom att hennes päls har växt så mycket nu!

Men som sagt, Frukost dax!


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Jag förstår det, jag hade bara ren tur som vann den, det trodde jag ju aldrig :) Allt bra idag?

2011-11-26 ♥ 15:23:00
Blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0