30 dagar.

2011-06-07 ♥ 20:46:19
Börjar med 30 dagar nu, vad tycker ni. Bra eller dåligt ?

Dag 01- Presentation av mig själv

Dag 02- Tre favorit program på tv

Dag 03- Fem headers du har haft på din blogg

Dag 04- En nytagen bild

Dag 05- Fyra bilder som gör mig glad

Dag 06- Min favorit plats

Dag 07- En utomlans resa med bilder

Dag 08- Onödig info om mig

Dag 09- En person som betyder mycket för mig

Dag 10- Tre favorit-saker som finns i mitt rum

Dag 11- Tio saker ni kanske inte visste om mig

Dag 12- Något jag längtar tillbaka till

Dag 13- Två saker jag längtar efter

Dag 14- Fem webbsidor som jag ofta är inne på

Dag 15- Två saker jag inte skulle klara mig utan

Dag 16- 5 bilder på mig som liten

Dag 17- 1 sak jag inte skrivit på bloggen

Dag 18- Min favorit mat

Dag 19- Min favorit färg

Dag 20- Tio saker jag gillar att göra

Dag 21- Mina favorit dagar på året

Dag 22- Min favorit låt

Dag 23- Vad jag vill bli när jag blir stor

Dag 24- Min förebild/idol

Dag 25- Dagens outfit idag

Dag 26- Vad jag avskyr mest

Dag 27- Min dag

Dag 28- Mina syskon

Dag 29- En sak jag önskar jag fick uppleva igen

Dag 30- En sak jag gör varje dag!

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0