sjugoandra december

2011-12-22 ♥ 10:50:46


En repris bild från förra julen. Fotograf-Sophia, På bilden- Malin(Jag), Mamma och Mormor.

Godmorgon sköna sovmorgon, Jag var vaken mellan kvart över sju och halv åtta då kollade jag på julkalendern. Efter det somade jag om och nu har jag precis vaknat! Om en stund ska jag gå upp och äta frukost och ta en dusch. Efter det ska jag packa ner Lillis saker, min kamera och julklapparna jag ska ge bort . Mormor ska hämta mig på förmiddagen någon gång, runt två kanske.

Har ni fått julkänslor än? Det har inte jag, det är ganska milt väder ute och ingen snö. Ändå är det dan för dan före doppare dan! Men jag längtar ändå tills jag får och kan ge mina jul klappar, och vem väntar inte på den goda maten som står på julbordet?!

Min mamma jobbar sent idag och kommer hem vid sju, så jag får spendera lite tid med mormor, mysigt! Såg precis att det börjat regna nu, usch. Lillis kommer inte gilla det... Stackarn!
puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: bra :)

2011-12-22 ♥ 10:53:45
Blogg: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Såå fina! :) jag har igång en tävling på bloggen där du kan vinna en svart snygg lampa värde 2275 kronor. var gärna med! http://jeennifeera.blogg.se/2011/december/tavling-2.html Kram

2011-12-22 ♥ 14:32:32
Blogg: http://jeennifeera.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0