Natti Natti

2011-12-07 ♥ 18:35:21
Godnatt alla söta,
Nu är det bara 1½ timme kvar tills jag  att göra mig iordning. Jag var väldigt trött imorse så jag lägger mig lite tidigare idag!
Imorgon blir det BIO, Jag ska se breaking dawn tillsammans med min mamma. Hoppas det blir godis popcorn och läsk. Kanske även en fika innan, mysigt!
På fredag ska jag ta tågen till min faster och vara där över natten, pappa ska på julbord på kvällen så jag får spendera lite tid med fastern, men det ska bli mysigt!

Nu  har mer än halva veckan gått och det är två dagar kvar till det är helg, jag har bestämmt att jag ska stå ut med det också, men det ska nog gå! Jag hoppas ni haft en bra onsdag, kanske har ni fått snö?
Det har inte jag, skulle faktiskt kunna tänka mig lite snö snart! Bättre  det än äckligt regn och sånt...

Men som sagt god natt, Puss&Kram

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0