"gamla" Greklands bilder.

2011-04-10 ♥ 10:46:31

Godmorgon kära bloggen.
Idag är vädret vind stilla och inte så kallt.
När pappa och dom vaknat ska vi äta frukost och sen ta en promenad.
Jag ska ta med kameran ;)
vi tog en liten promenad igår, men jag orkar inte ladda över DOM bilderna nu.
Jag har så tråkigt, så jag tänkte att jag kan visa er några bilder.
Dom är från förra årets greklands resa.... jag hittade som på ett gammalt minneskort.



Hotellet vi bodde på var jätte mysigt och hela resan var väldigt lyckad!
Vi var på en ö i Grekland som hette Santurini...
Den bilden  med en ödla den är tagen på en jättefin rosa strand som jag inte kommer ihåg vad den heter!
Det var iallafall massa ödlor där!
Vi bodde jätte nära havet, fast vi var alltid vid poolen, havet är så salt och vågit.
Längtar tillbaka till värmen så man kan få lite färg, jag är värsta blek!

i år tror jag bara att vi ska vara i sverige, kanske danmark också?


Nu har jag inget mera att skriva, jag börjar bli hungrig...

pussis


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0