Om mig

2013-04-08 ♥ 16:46:00

1. Fullständigt namn?- Malin Linnéa Johansson

2. År?- Född år 1998

3. Vart bor du? - Hemma

4. Färg på ditt hus? - Bege

5. Hus eller lägenhet? - Hus

6. Klass? - 8C

7. Vilket år tar du studenten? - År 2018

8. När gick du upp i morse? - Sju

9. När ska du sova? - Mellan tio och elva

10. Vad har du ätit idag? - Knäckebröd, morötter, pasta och köttfärssås

11. Dagens klädsel? - Mörka jeans och en rosa, långärmad stickad tröja

12. Dagens smink? - Mascara

13. Dagens roligaste? - Att vara myrdrottning

 

Socialt:

14. Har du vänner?- Världens underbaraste

15. Har du ovänner? - Inte direkt

16. Vem chattade du med senast? - På facebook, med pappas flickvänns son

17. Har du pojk-/flickvän? - Nepp

18. Vem pratade du med sist? - Min pappa

19. Vem fick du senast sms ifrån? - Ebba Olsson

 

Favorit:

20. Film? - Kriminalare

21. Låt? - Massa olika

22. Mat? - Tacos

23. Dryck? - Ramlösa/Loka

24. Färg? - Blå, vit och svart

25. Stad? - Jag trivs i mitt Göteborg

26. Land? - Sverige, Spanien och Grekland

27. Ämne i skolan? - Svenska

28. Människa? - Vet inte riktigt

 

Senaste:

29. Gången du shoppade? - I fredags

30. Gången du bakade? - I lördags

31. Gången du stulit något? - Aldrig

32. Gången du rökte? - Aldrig

33. Gången du drack? - Cola Light

34. Personen du kramade? - Lillis

35. Gången du kysstes?- -

36. Personen du dampade på? - Mina vänner, hehe

37. Personen du bråkade med? - Det var la pappa, för länge sedan

38. Personen du blev ovän med? - Jag vet inte

39. Gången du fick skrattattack? - Igår

40. Personen du snackade på skype med?- Använder inte skype så mycket

41. Gången du grät ? - Någon månad sedan kanske

42. Gången du var kåt? - -

43. Personen du sa snygg till? - Matilda Banck, när hon hade en klänning på sig

 

Antingen eller:

44. Svart eller vitt? - Vitt, nu är det ju sommar

45. Hund eller katt? - Katt

46. Ute eller hemma? - Hemma

47. Tvspel eller datorspel? - Datorspel

48. Singel eller upptagen? - Upptagen

49. Hångla eller kramas? - Kramas

50. Lunarstorm, msn eller playahead? - Vet bara vad MSN är...

51. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad

52. Blont eller svart hår? - Båda

53. Har du blåa ögon eller bruna? - Båda

54. Choklad eller lakrits? - Choklad & Lakrits

55. Coca cola eller fanta? - Coca Cola Light, annars fanta

56. Pizza eller kebab? - Kebab

57. Randigt eller prickigt? - Randigt

58. Blatte eller svenne? - Va, haha

59. Älska eller bli älskad? - Båda

60. Leva eller dö? - Leva

 

Antal:

62. Personer du älskar? - Min familj, släkt och mina vänner

63. Personer du hatar? - Nämner inga namn

64. Glassar du ätit på en dag? - 4 st

65. Gånger du haft minnesluckor? - Aldrig

66. Gånger du varit hög? - I blodsocker, många gånger, hehe

67. Personer du saknar just nu? - Elin, Moa, Matilda, mamma, mormor och många mer.

68. Gånger ditt hjärta brustit? --

 

Vem:

69. Kommer du inte överens med? - En gammal vän

70. Vill du kyssa nu? - Ingen

71. Ska du träffa imorgon? - Ebba, pappa och alla skolbarn

72. Sjöng du senast för? - Mig själv, just nu

73. Skickade du senast gb till i pea - va?

74. Spelade du tvspel med senast? - Någon månad sedan jag spelade Buzz

75. Vill du ta med på resa nu? - Mina vänner

76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Alla som krigar

77. Förtjänar att dö? - Ingen

78. Är söt? - De flesta

79. Vill du sova jämsides med i natt? - Lillis

 

Vad:

80. Gör dig glad? - Att umgås med folk jag tycker om och att lyckas

81. Gör dig ledsen? - Krig och bråk

82. Vill du helst göra nu? - Något roligt

83. Önskar du att du slapp göra? - Tömma sopptunnor

84. Vill du ha nu? - En datormus

85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Jag vet inte faktiskt

86. Längtar du till? - Att det ska blir varmare

87. Tycker du om dina betyg? - Jag är ganska nöjd med de flesta

88. Ångrar du i ditt liv? - Alla dumma misstag

89. Är det bästa som hänt dig? - Jag vet inte riktigt

Just denna gjorde jag i början av mitt bloggande på denna blogg. Ni hittar svaren jag gav då [HÄR]. Man kan ju jämnföra lite, ganska kul faktiskt att det ändrats lite.


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0