Zalando.se

2013-05-01 ♥ 11:00:00
Hej på er,
om ni inte har hittat till zalando.se via den underbara reklamen där alla skriker, så hoppas jag att ni hittat detta inlägget. Det är verkligen den smidigaste internet sidan som finns på nätet att beställa ifrån. Jag har beställt en massa saker därifrån och är nästan alltid nöjd och tycker allt stämmer överräns med beskrvingen.
+ Snabba levernaser.
+ Fri frakt & Fria returer.
+ Bra på att informera, ifall något skulle vara försenat så är de snabba med att medela det via mejl.
+ Aldrig något krångel, allt bra flyter på som det ska.
+ Det finns nästan alltid en rabattkod att få tag på  [Just nu kan jag tipsa om: SETPH613, ger 100 kr rabatt, gäller vid köp över 500 kr & SZAVR413, ger 150 kr rabatt, gäller vid köp över 750 kr.]
+ Bra och smidig hemsida.
+ Lätt att betala online med kriditkort
 
- Jag kan inte komma på något dåligt.
 
Toppen webshop.
Ni måste se denna reklamen:
Min senaste beställning skickade jag in igår, lite sommar kläder kommer alltså hem till mig inom någon vecka.

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0