Jag lever

2013-05-07 ♥ 19:12:51

Jag ville bara titta in och berätta för er att jag lever! Men det finns många punkter som påverkar mitt bloggande. För det första, solen skiner! För det andra så är det drygt en och en halv månad kvar till skolavslutningen så jag har massor att göra! När jag känner mig redo att komma tillbaka så kommer jag att göra det, troligtvis snart! Jag har laddar upp med en massa tankar, idéer och bilder till er!

Jag ser fram emot att får fyra dagars ledigt efter imorgon, troligtvis blir det en sväng till landet under torsdagen och så ska jag vara med som hjälp på ett kalas under fredags kvällen. Annars händer det inte speciellt mycket framöver. Jag har under tiden jag varit borta gjort en hel del, men som sagt kommer jag berätta om det när jag är "mogen".

Här kommer några bilder från dagen, jag har bakat baguetter, letat fram mina shorts, solat i massor och chillat utomhus, nu ska jag ta tag i min svenska läxa, vi hörs snart!


Kommentarer
Postat av: mormor

sommarbilder I like

2013-05-07 ♥ 22:40:00

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0