Helt ok

2013-05-13 ♥ 13:00:04

Gymnasieundersöknings saken gick bra, enligt den undersökningen så skulle jag passa bäst inom typ restaurang yrket, men jag vet inte riktigt... Nu är det iallafall gjort, jag tycker ändå att det var väldigt nyttigt!

När det var dags för lunch så fick vi sitta ute, jätte kallt kan jag lova. Vi satt mitt i ett skolområde så alla elever gick förbi och skrattade åt oss, lite pinsamt faktiskt, Ebba vågade inte ens äta sina pannkakor...?

Nu är vi iallafall på väg hem, jag ska plugga NO, spanska, förbereda lite blogg inlägg och dricka en stor kopp te. Såklart så ska jag ta min promenad också.


Kommentarer
Postat av: mormor

Tveksamt Långa arbetspass, sena kvällar och
tungt. Oftast dålig lön för allt slit--
men det är långt kvar dit

Svar: Sant! :(
Malin Johansson

2013-05-14 ♥ 08:39:55

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0