Hålla ordning, vad är det?

2013-05-01 ♥ 00:19:16
Jag hinner inte med allt jag vill hinna, men imorgon är jag ledig och då ska jag fixa en massa saker. Jag håller fortfarande på med kärleksboken och det är grejer över hela mitt golv, samtidigt som jag försöker klippa, limma och pyssla så försöker jag att skriva ut bilder och njuta av kvällen, tur att man är kvinna och kan göra flera saker på samma gång! Som ni ser här ↓
Så har jag stor hjälp utav herr skärmaskin, jag vet inte om jag skulle ta mig egenom detta utan honom! Även fru Limm och Fröken sak har en stor plats i mitt hjärta för evigt efter detta.
 
Men som sagt matte provet kändes bra och jag kan nu lägga en sak bakom mig, nästa vecka har vi spanska och NO som ska vara färdigt, såklart som ni såg kärleksboken också. Hur långt var det till sommaren nu igen? hehe. Just det, om 46 dagar befinner jag mig i Turkiet, håll ut!
 
Jag har även hört att folk tycker jag ska blogga mera, men som ni kanske förstått så händer det mycket annat nu och jag har inte riktigt tid att sätta mig ner, i lugn och ro, för att skriva de långa inläggen som jag vill, de inläggen som finns i min hjärna och vill hamna utanför. Men såsmåningom så kommer den tiden också, var sak har sin tid. Men om ni saknar mig alltför mycket så kan ni ju alltid skriva till mig på kik: mlj98, eller följa mig på instagram: m98j.
 
Nu ska jag plocka ihop lite, så jag kommer fram till sängen och sedan ska jag sova!
god natt kära vänner!

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0