Bildbomb från Turkiet del 3

2013-07-23 ♥ 14:36:00
Detta blir den sista delen med bilder från min Turkiet resa i Juni. De två tidigare inläggen med bilder hittar ni bland mina kategorier, "Resor" och "Turkiet 2013".
Hårförlängnings dags!↑
 Midsommarafton, Glad midsommar!↑
Sista kvällen, trodde vi.↑↓
 
Det var en härlig resa, med mycket värme. De flesta dagar visade termometern mellan 38-40 grader! Vi han, som ni kanske sett nu, med en hel del saker. Men vad jag inte kan visa flera gånger är såklart att vi badade och solade massor! Jag fick en snygg bränna, jag brände mig inte på hela veckan. Sista dagen brände jag mig och fick en röd mage, men det gjorde inget, inte ens ont.
 
Som  jag berättade så gick ju inte riktigt hemresan som planerat. Planet blev ca 8 timmar försenat och vi fick checka in på ett annat hotell nära flygplatsen i tre timmar. Men vi kom hem till slut, sjukt trötta men vid liv! 
 
 

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0