Bildbomb från Turkiet del 1

2013-07-22 ♥ 16:43:00
Jag har ju dröjt länge med bilderna från Turkiet nu! Men tro det eller ej, nu är dom uppe här! Mer eller mindre redigerade! Jag tänkte inte inte skriva så mycket om varje bild, men om det är något speciellt kan det komma en liten bildtext till. Varsågoda, här kommer BILDBOMBEN!
Dags att åka, här på Landvetter!↑
 Coola fartyg som låg nere i hamnen.↑
Droppstensgrotta↑
En borg på toppen av Alanya klippan och utsikten där uppifrån↓
Det får bli två delar, jag laddade upp fler bilder än jag trodde.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du gått upp så mycket i vikt sen du fick diabetes?
Jag har också diabetes men jag gick ner i vikt istället, båda sakerna är inte så kul :(
Kram :)

Svar: Varför eller varför man inte går upp i vikt är ju inget jag kan svara på. Men jag gick ju ner innan jag fick min diagnos, om det är det du menar. Men annars är det ju så att jag ätit för mycket alla målen om dagen sedan jag blev sjuk. Viktuppgången stannade inte efter de 10 kg jag skulle gå upp! Såklart är det ju inte kul åt något håll... :(
Malin Johansson

2013-07-22 ♥ 17:15:43

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0