Power teacher

2013-01-24 ♥ 21:36:00

Har precis kommit hem efter ett kul MRL pass på sportlife. Jag och Matilda tyckte iallafall att det var kul, jag tycker att gruppträningar är riktigt roligt, man tänker inte lika mycket på att man tränar! Dock blev mitt blodsockret lågt mot slutet så jag hängde inte alls med och orkade inte heller för den delen, men tills dess var det kul!

Min svenska lärare är även instruktör på sportlife och det är hon som håller i MRLen. Jag förstår inte hur hon kan ha sån power, jag skulle gissa att hon är en superkvinna! Antingen så är hon väldigt bra på att spela, men jag tror att hon är så intresserad av det hon gör.

Hon är underbar, hon är alltid glad, positiv och förstående mot oss elever, glädjen smittar av sig kan jag lova och man blir alltid glad när man ser henne. Hon är den sortens lärare som alltid får oss att fortsätta även om vi tycker det känns omöjligt och verkligen vill att vi ska lyckas! Hon är tydlig med hur hon vill ha det, vilket är bra! Hon bjuder på sig själv vilket jag också tycker är bra hos en ledare/lärare.

Alla borde ha en Sofia som instruktör och lärare. Men jag är jätte glad att vi fick henne!


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0