Oj oj, ok

2013-02-26 ♥ 17:35:29
Hej på er, 
idag har jag verkligen inte haft tid med bloggen och eftersom skolan är viktigare så har jag helt enkelt inte bloggat, som ni nog märkt. Men jag ska försöka bättra mig snart! 
 
Under dagen så var det först vanlig skoldag och sedan jag kom hem har jag pluggat! Jag har massor att göra, jag är både stressad och sjuk nervös. Stressad eftersom vi har matte prov på fredag och spanska till på torsdag, jag kan inte något, spanska glosorna kan jag lära mig snabbt, men i matten har jag glömt av vad vi gjorde i början av terminen. 
 
Men nervös så jag har ont i magen är jag över svenskan. Den muntliga redovisning i svenska är i redan i morgon och just nu känner jag mig redo, men när jag väl står där framför klassen kommer jag att få black out, glömma vad jag ska säga och de 6 minuter jag pratat hemma kommer bli till 3. Synd det eftersom vi måste prata mellan 5-10 för att bli godkända... 
 
Inga glada bilder idag
 
Men det får lösa sig. Ja. Och Ebba (mest Ebba) fixade även våran prao plats idag, vi ska praoa två veckor direkt efter lovet och i slutet av veckan när skolan börjar så jag på konfa läger, det betyder att det först är en veckas påsklov, sedan två veckors prao, direkt efter det är det två dagars skola och sist fem dagars konfaläger! 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Du klarar det. Du är bäst

T.o.m jag har klarat av det trotts att jag varit
lika nervös som du

2013-02-26 ♥ 19:53:56

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0