Nu blir det bara bättre

2013-02-21 ♥ 21:50:25
Jag har under det senaste veckorna, och speciellt de senaste dagarna känner mig väldigt nere. Varit trött, tråkig och mått allmänt dåligt. Jag vet inte varför jag varit det, men under dagen har även flera av mina vänner undrat vad det är som hänt och varför jag är på så dåligt humör. Tråkigt men sant.
 
Men från och med innan träningen ska det bli ändring det! 
Först var det ett underbart, kul, roligt och härligt träningspass på sportlife och efter träningspasset ett blodsocker på 4,2. Just nu är jag slut i hela kroppen och imorgon kommer jag nog att ha rejält med träningsvärk, men det känns gött! Men det blir bättre, imorgon kommer även massor av tjejer hem till mig för att fira min födelsedag, fem utav de kommer även att sova över! Så mysigt och nu kan jag inte vara annat än på bra humör! Ny duschad är jag också.
 
Fredag imorgon och sedan en efterlängtad helg, även om det känns som att veckorna flyger förbi så är den efterlängtad. Jag är ensam hemma lördag till söndag och då ska  jag bara ta det lungt och sedan sova ut ordentligt, ladda för en ny skolvecka helt enkelt! 
CARPE DIEM - fånga dagen

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0