Fler filmer

2013-02-06 ♥ 20:26:20
 Här kommer ytterliggare några filmer som jag sett.
De som är skrivet i kursiv stil är filmens namn, det som är skrivet i vanlig stil är  Resigören och det som är skrivet i Fet stil är mitt betyg till filmen. Faktan om filmerna kommer från Wikipedia.
 
Flickan -Fredrik Edfeldt- 2/5
Sommaren 1981 blir en flicka lämnad med sin faster när resten av familjen åker till Afrika med ett biståndsprojekt. Fastern ger sig ganska snabbt iväg med en man och flickan måste lova att vara stark och inte berätta det för någon. Flickan hemlighåller att hon är helt ensam och ägnar sig åt att umgås med sina kompisar, leta grodor och förundras över de vuxnas ofta absurda och ansvarslösa beteende.
 
The notebook - Nick Cassavetes - 4/5
Allie Hamilton och Noah Calhoun träffas en sommar och inleder en romans. När sommaren är slut tvingas de skiljas åt då Allie börjar på college i New York och Noah stannar kvar i Seabrook. Efter några år korsas deras vägar igen, och trots att flera år har gått och Allie är förlovad med en annan man, så har de inte släppt taget om varandra.
 
 
 
 

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0