Citat är ofta sanna

2013-02-24 ♥ 20:36:50
Pappa är hemma nu och jag tänkte slå mig ner vid TVn. Jag tror att det är Så ska det låta just nu och det tycker jag ju är ganska roligt att se. Klockan nio kommer Brottet och de ska jag iallafall se på!
 
Imorgon är det skola igen och jag kom på för en stund sedan att jag är en av hovmästarna i bamba vid lunch. Det betyder att vi ska torka alla borden under lunchen i typ två timmar, låter det inte kul? Men så är det iallafall, måndagar är annars ganska lugna, vi slutar klockan fyra, men vi börjar ju först klockan tio så det är lugnt!
 
Jag satt och letade efter nya citat till min header förut, och jag tog mig verkligen tiden och läste alla citat. Om man tänker efter så är det så mycket sanning i många av dom!
Kolla in klokacitat.se i jakten på kloka citat!
God natt

Kommentarer
Postat av: mormor

För att ta nya tag måste man släppa de gamla
svårast är den tid då man hänger i luften

Yes, I am a stron person, but every now and then I also need someone to take my and and say everythin will be OK

om man inte vågar ta ett nytt steg, blir man stående på ett ben hela livet

Svar: Vilka fina mormor, den sista gillade jag!
Malin Johansson

2013-02-24 ♥ 22:02:27

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0