Allmänt

2013-02-03 ♥ 00:20:29
God natt från en snart 15-årig tjej
Jag har gjort mig iordning och bloggar nu från ipaden i sängen. Ska alldeles strax sova och även imorgon kommer jag att ta sovmorgon, det är en sak som är säker iallafall!
 
Idag tror jag att jag endast fått i mig tre måltider, varav en var fika... Inte bra för mig... Imorgon tar jag tag i allt igen och tar en powerwalk när min faster åkt hem. Kanske hoppar jag över frukosten imorgon också, får se när jag vaknar upp, till förhoppningsvis ännu en solig dag här ute på västkusten. 
 
De som deltog i mitt firande idag var min faster med man, farbror med barn, farmor och pappa. Jag fick den boken som jag själv pysslat ihop med bilder från alla mina fjorton år i livet och pengar, jag blev jätte glad för boken eftersom jag så gärna ville ha den och för pengarna eftersom jag snart ska resa till Ullared!

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0