Spännande fläsk

2013-08-19 ♥ 12:37:47
Är precis hemma från ett 30 minuters cykelpass på gymmet, plus 40 minuter cykling dit och tillbaka. Men ändå har jag en massa positiv energi kvar till resten av dagen, Underbart att starta aktivt! Idag är dagen då Dagen D händer igen, jag ska börja blogga, IDAG! Men först ska jag duscha, fixa en ansiktsmask, raka benen och äta lunch.
 
På onsdag börjar skolan, sommaren är över och allt återgår till det normala igen. Rutiner, bloggning och pluggande. Men jag kan inte säga annat än att det faktiskt ska bli riktigt roligt. Och spännande! Jag behöver rutiner och är högst nyfiken på vad de blivit av klassen under sommaren, stackars vår idrottslärare... Men jag har kommit igång så smått, i fredags testade jag Zumba och idag har jag cyklat. Flera pass är bokade resten av veckan också, bort med fläsket! 
Detta inlägget förberädde jag igår kväll, men kan ju avslöja att jag sket i att träna idag, jag avkokade passet och sitter just nu framför TVn, äter frukost och kollar på "Magi på Waverly Place". Men jag fortfarande ska jag ha en skön "spadag" lite senare. 
Som sagt så bloggar jag senare!

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0