Slösa tid på dig själv!

2013-04-16 ♥ 15:41:23
Idag fick vi sluta redan klockan ett, så jag har ägnat förmiddagen åt mig själv, vilket man behöver ibland. Jag fixade en ansiktsmask till ansiktet och lite ny färg till naglarna, vilket de verkligen förtjärnade, jag är värdelös på att hinna måla naglarna. Så nu är det gjort iallafall, det var riktigt skönt att bara ta det lugnt och slösa tid på sig själv, det borde alla testa!
 
Men nu har jag iallafall plockat fram lite mellanmål, det blir avokado knäckebröd och en kopp te. Jag ska faktiskt ägna en tid till att läsa också, slappna av och njuta. Jag har läst drygt 50 sidor i boken nu och jag tänkte läsa ut den innan nästa vecka, när jag går i skolan så finns det inte en chans att jag hinner (eller orkar) läsa.
Såhär ser det ut just nu:
Jag njuter!

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0