Min morgon

2013-04-02 ♥ 11:16:32
Tro det eller ej och få ingen hjärtattack, men det första jag gjorde när jag vakande imorse var att dra på mig mina träningsskor. Det blev drygt en halvtimmes powerwalk för att rensa hjärnan (och sänka blodsockert). När jag kom hem så förberedde jag frukosten som jag sedan åt på balkongen.
Det blev ramlösa, morotstavar, paprikastavar, knäckebröd med philadelphia ost och äppelklyftor.
I ipaden läste jag nyheter från aftonbladet och i telefonen lyssnade jag på spotify.
Jag älskar våren!
 
Idag ska jag plugga en del, duscha och vara ute i solen så mycket som möjligt.
Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0