Svar till frågestund del 2

2012-11-08 ♥ 21:30:00
 
Q/ Vilket land skulle di vilja besöka? :D<3
A/ Jag vill gärna besöka både Thailand och New York. Men min nästa resa blir antlingen England eller Turkiet!
 
Q/ När fyller du år?
A/ Jag är fyller år den 11 februari. då blir jag 15. (född 1998).
 
Q/ Vilken ras är din katt?
A/ Min katt, Lillis är en blanding med perser och något mer...
 
Q/ Vad gör du på fritiden?
A/ Jag gör inte mycket. På torsdagar är det konfa. Men annars tycker jag om att vara med vänner och fotografera.
 
Q/ Vilken kamera har du?
A/ Jag fick ju min Nikon D7000 med objektiv 18-200 mm igår! LYCKLIG TJEJ!

Q/ Vad längtar du till?
A/ Jag längar till nästa lördag, då ska jag till Ullared. Och jag längar efter min första dag med alla värden mellan 4-7, en dag mer perfekta värden!

Q/ Hur ofta åker du till sjukhuset?
A/ Just nu är det ganska ofta. Men med tiden blir det mindre och mindre. Nästa gång jag ska dit är den 19 december.
 
Q/ Vad gillar du mest att träna?:-)
A/ Jag gillar att träna på gym mest. Det finns så mycket olika saker att göra.
 
Q/ Vad gillar du mest att baka/laga?:D
A/ Jag gillar att baka kakor. Kladdkake muffins tycker jag om! Men det är ju svårare för mig att äta det nu...
 
 Q/ Ska vi åka till Frölunda och shoppa julklappar snart?:D
A/ Absolut Jenni! Smsa så bestämmer vi en dag!
 
Q/ När kommer du till mig nästa gång?
A/ Jag kommer imorgon! Då får du stå ut med mig hela helgen mamma!

Q/ Vad önskar du dig i julklapp?
A/ Jag vet inte riktigt. Pengar,  smycken och kläder!

Q/ Vill du ha en naken katt!
A/ Nakenkatter är gosiga. Men jag tycker ju om Lillis! <3

Q/ Varför glömmer vi hela tiden att boka spa???
A/ Vet inte! Vi får ta tag i det i morgon! Puss mamma!
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Lillis är en blandning av perser och chinchilla

2012-11-10 ♥ 22:48:27
Postat av: Såpia

Lillis är perser :) med färg: silver shaded. :):) puss

2012-11-14 ♥ 22:26:12
Postat av: Såpia

Haha chinchilla...

2012-11-14 ♥ 22:26:47

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0