Not right now!

2012-03-04 ♥ 19:03:54

Hellooo,
Nu har dom åkt och jag sitter vid datorn för att plugga spanska, vilket jag också ska göra. Jag lovade ju er att det skulle blir bilder när dom hade åkt, och jag lovar. Det kommer, men inte just nu. Tänkte bara ta lite kort om allt nu innan jag ska träna och innan det blir mat och TV. Jag har iallfall haft en jätte trevlig helg och nu efter att ha rensat har jag hela 169 kort från två dagar!

Under gårdagen kollade vi självklart på melodifestivalen, vilken skit. Deprimerande! Att Sean Banan slår ut fem heta killar? Vad har hänt med Svergie? Björn och Thorsten i globen! Jag håller mig till Loreen! Får väll se hur det går nästa vecka sen!

Tänkte bjuda er på en bild, Dagens out fit från igår, i det underbara vädret:

Summer feeling!
Puss


Kommentarer
Postat av: lillajag

jean banan var ju bäst dom där fem "heta" killarna sjöng ju falskt. Men Torsten flink härre gud. Loreen i mitt hjärta altså<3

2012-03-04 ♥ 20:16:31

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0