Vad skulle jag göra utan dig?

2012-01-08 ♥ 22:47:37

Innan vi köpte denna ↓ älskade lilla lila sak vet jag inte hur jag gjorde


Vårat internet har blivit typ tre gånger snabbare, någon jag värkligen rekomenderar för er som är trötta på segt internet! Vi har Telias men man kan ju ha andra också, t.ex telenor, Vad har ni för abonomang? Vi har Telia i nästan alla våra sånna saker...

Snart ska jag göra mig iording och sätta mig i sängen och läsa en stund, Lillis ligger redan i sängen och sover. Hon är en siktigt slapp och lat katt... Kolla hon tar mycket av min säng (bortse från nallen vid mina kuddar ;):

 Haha, pluppen!

Jag har även börjat planera lite hur jag vill att mitt nya rum ska se ut, jag föröker få "igenom" en lite "make up". Målning, och möblerning. Riktigt trött på att ha det som jag har det! Jag tror pappa gått med på det för han frågade förut vilken färg jag ville ha på min fondvägg, vilket jag inte bestämt. Men jag har bestämt hur jag vill ha möblerna och har även skrivit ut em skiss från IKEAS rum görar sak.

puss'

Pssss. jag förbereder en tävling...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet att alla skriver en massa skit snack om hemsidor som inte funkar att tjäna pengar på.



Men efter att ha forskat alla dessa hemsidor i månader så hittade två som verkligen funkar utan att behöva köpa något? Få liksom 200 på 2 dagar WORT IT!



LÄS HÄR:

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-snabbt-och-enkelt-funkar.html#comment

2012-01-08 ♥ 23:02:59
Postat av: Anonym

Vet att alla skriver en massa skit snack om hemsidor som inte funkar att tjäna pengar på.



Men efter att ha forskat alla dessa hemsidor i månader så hittade två som verkligen funkar utan att behöva köpa något? Få liksom 200 på 2 dagar WORT IT!



LÄS HÄR:

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-snabbt-och-enkelt-funkar.html#comment

2012-01-08 ♥ 23:03:44
Postat av: Linnea

Fin blogg! Jätte fin design! :) Kram

2012-01-08 ♥ 23:25:44
Blogg: http://linneawennerstrom.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0