Svar II

2012-01-09 ♥ 16:00:00




Är du nöjdare med din klass nu eller vilken klass tycker du va bäst, kompassen, minnesten?
Min klass är ganska rörig, hoppas det blir bättre nu efter lovet. Minnsesten var ganska rörigt med lärare och vikarier. Så det beror på vilken del av klassen man menar. själva klassen, trivsel eller lärare?

vilket är ditt bästa minne?
Bästa minnet, svår fråga. Det finns så himla många bra minnen. Både med vänner, familj och släkt. Tror inte jag kan ta ut ett.

favvo blogg?
Kan jag inte svara på, jag tycker det finns jätte mycket bra bloggar!

vilka bloggar följer du?
Många bloggar! Bland annat dessa:
Emmas, Elins, Emmas, Emilias, fokis, Marias, Josefins och massa massa fler!

söt katt vad heter den /hur gammal är den?
Hon heter Lillis och är runt ett och ett halvt år.

Gillar du att läsa?
Jag gillar att läsa om jag själv får bestämma vad jag ska läsa.

Har du brytit ngt?
Nej, jag har haft turen att inte bryta något!

Är du allergisk mot ngt?
Nepp, tur även där!

Har du några syskon?
Jag har två halv syskon (samma mamma) En bror och en syster.

Hur lång är du?
Sist jag mätte mig var jag 153 cm

Vilken skostorlek har du?
Skor är väldigt olika, men jag brukar ha storlek 36-37

Vilken är din favoritsport och varför?
Sport, ää vadå sport. Nej, men jag håller inte på med någon sport och ska jag vara helt ärlig är jag inte så intreserad heller.

Vem är din idol? Behöver inte vara en känd person.
Min idol, jag vet inte. Har nog direkt ingen idol. Jag lyssnar på jätte mycket blandad musik och kan inte bestämma en!

Är det din katt i headern?
Ja, det är min katt. Lillis. Hon är en perser.

Vad är din favorit mat?
Min favorit mat är nog fläsk filée och klyft potatis. Men jag tycker om den mesta maten. Tacos, pizza och thaimat tar andra platsen!

När köpte du Lillis?
Jag köpte inte Lillis, jag ska förklara kort:
Lillis var min systers katt, efter något år köpte min syster en till katt. Men Lillis och hennes andra katt monster kom inte överäns och Lillis gömde sig hela tiden. Efter många om och men här hemma kom vi fram till att vi skulle låna Lillis ett tag. Ett tag har blivit månader och nu är hon min även på papperena!


TACK FÖR ALLA FRÅGOR, HOPPAS NI ÄR NÖJDA MED SVAREN!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej

Fin blogg =)

2012-01-09 ♥ 16:07:31
Blogg: http://leeaz.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0