Omdömmen

2012-01-30 ♥ 09:32:54

Godmorgon,
Snart ska jag åka mot skolan så jag kommer i tid. Börjar 10.10. Under helgen har en del av mina omdömmen ramlat in på Unikum, det ser väll ganska bra ut men jag var inte så nöjd i svenska och SO, men den läraren är inte min favorit heller. Jag ska iallafall träffa Josefin idag och vi ska väll flumma som vanligt, men jag måste försöka få lite matte gjord på matte timmen!
Jag har iallafall precis kammat lillis, hon får så otroligt stora tovor hur mycket man än kammar och borstar. Just nu har hon två jätte, jätte stora och några små. Men här är dagens "skörd":

Men ha nu en trevlig måndag, vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Mami

Jag tycker det ser riktigt bra ut när jag läser dina omdömen på unikum. Du är jätteduktig och jag är grymt stolt över dig. Vågar du bara ta lite mer plats även muntligt och deltar i diskussioner kommer du att göra toppresultat i skolan! Det är nog inte så lätt att få en syl i vädret när klimatet i klassen är så stökigt som det är, men försök!! Jag ser även att du är flitig med dina läxor och det kommer att ge resultat. Du är bäst!!! Kram mamma

2012-01-30 ♥ 20:00:54

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0