MOOORRROTT

2012-01-06 ♥ 16:06:04
Nu är jag hemma hos min mormor, mamma är på kalas och kommer kanke hem om någon timme?

(arkiv bild, mormors katt Gossen)

Mormor och jag sitter just nu vid varsin dator men kanske ska vi spela kort om en stund, som vi brukar gör. Jag är grymast! haha. Mormor håller nog inte med men det är jag iallafall! Jag Håller även på att planera en resa till stan på måndag tillsammans med Josefin som förövrigt också har köpt sin mini PC nu, en nästan likadan, fast svart och med windows 7(jag har windows 7 starter).

Om Stig Helmer story, Jag tycker den var ganska långsam och inte jätte bra. Dom andra är mycket bättre! Men ändå var det ganska kul att ha sett den och dom på "äldre" dagar! Men ni kanske tycker den är bra så jag ska inte säga för mycket, alla är ju olika i smak och tycke... Vad tycker ni andra som sett den?

Jag tror ni som läser min blogg 
är nästan lika glada som jag nu när jag fått min mini PC eftersom att uppdateringen blir bättre, eller tycker ni att det är för mycket att läsa? Men nu har jag inget mera att säga för tillfället. Hörs senare!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Daniella

SVAR: Härligt, det är fint tack. Vad gör du då?

Tack detsamma!

2012-01-06 ♥ 16:17:41
Blogg: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: allt är bra med mig!

detsamma!

kram<3

2012-01-06 ♥ 16:22:19
Blogg: http://allicanbreatheisyourlife.blogg.se/
Postat av: johanna

desamma!:)

kramkram

2012-01-06 ♥ 16:26:46
Blogg: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0