Jägaren 2 right now!

2012-01-06 ♥ 20:01:11
Hej igen nu har jag fått i mig middag, någon konstig soppa som mamma gjort, men den var god! Nu sitter vi och kollar på Jägaren 2, såg den förra veckan så det är därför jag bloggar lite nu. Förut slog jag mormor i skit gubbe och sedan slog hon mig i ett annat kort spel, så oavgjort denna gången.

Nu har det varit ett ganska skumt väder ett tag, denna eftermiddagen/kvällen hade vi en fin himmel så jag tog med mig mormors kamera ut en stund och tog ett kort.

Glöm inte frågestunden Ställer ni några frågot till så kommer jag att svara i ett video inlägg, om ni vill det? Ni hittar frågestunden [här] och http://lillamalins.blogg.se/2012/january/fragastund.html. FRÅGA FRÅGA FRÅGA! Svarar på frågorna under måndagen.

Imorgon har vi inte riktigt bestämmt vad vi ska göra. Bada, shoppa, bara vara hemma eller hund mässa. På kvällen blir det iallafall kalkon middag hos några släktingar. Troligtvis ska både syster och bror med, mysigt! Får väll se om jag tycker om kalkon i morgon då... Tror aldig jag ätit det innan.

Nu ska jag njuta av filmen. Sedan ska jag nog inte göra något mera idag. Dricka ett glas julmust och slappa. pratade precis med pappa och katten har det bra!
Hoppas ni fått en bra början på helgen och att ni får en bra fortsättning! Skriver mer imorgon!
Puss & Godnatt alla awesome läsare!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

haha coolt ;D ska vara där i 8 dagar och åker den 8e juni ;) kram

2012-01-06 ♥ 20:08:47
Blogg: http://eemma.se

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0