Gooood moooorning Badhus!

2012-01-07 ♥ 10:46:27

God morgon,
Nu har denna tjejen vaknat till liv och ätit frukost. snart ska jag ge mig iväg som en slusk. Men det är bara för att vi ska till badhuset och hur fin behöver man vara där? Det är ju där man duschar och så efter. Jag vet inte hur lågt mamma ska tvinga mig att simma idag, vi får väll se.
Nu är det så att om ni vill kommer svaren till frågestunden komma upp i ett video inlägg, Video eller ej? Det det blir flest av kommer det att bli! 'Ni har till måndag att fortsätta fråga, så fråga nu!
Jag vet inte hur länge vi badar men klockan sex ska vi på kalkon middag som jag berättade igår så jag får se hur det blir med uppdateringen, mobil uppdatering kanske?
Men ha en riktigt mysig lördag så hörs vi senare i vilket fall!


Kommentarer
Postat av: Emilia ♥

Nu så har jag presenterat vinnarna av dagens blogg, gå in och kika om det vart du! :)



Är allt bra med dig annars? ♥

2012-01-07 ♥ 12:31:36
Blogg: http://www.emlas.se
Postat av: Jennie ♥

sv: härligt med badhus :)

allt bra med dej?

2012-01-07 ♥ 13:16:23
Blogg: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: paulinaaaa

hej du , hur måru ? :)

btw , fett fin blogg!

2012-01-07 ♥ 15:44:26

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0