bad picture

2012-01-08 ♥ 19:23:39
Min nya blus och bolero är kvar hemma hos mamma så ni får nöja er med en iphone bild ändå, nästa gång jag har den ska jag ta en bra bild, men här är en dålig:

Älskar Blusen men inte den korniga bilden!

Nu är jag iallafall hemma hos pappa igen och har fått på mig ett par mjukisbyxor. När jag kom upp för trappan kom Lillis ut i hallen och mötte mig, jag har saknat min fina katt! Snart ska jag ta och sätta på en kopp varm te och sätta mig i soffan. Jag ska ju lägga mig sent idag så det kommer nog fler inlägg.

Jag har iallafall haft det jätte mysigt hos mamma, ätit gott, umgåts och myst! Sen shoppat och simmat också, men det vet ni ju. Imorgon ska jag till stan med bästa Josefin, vi ska fika och kolla i lite affärer, ska bli riktigt mysigt.

Nu ska jag visa pappa vårt nya schema, hoppas han går med på att protestera på det, annars kommer jag bli galen! Önska mig lycka tilll, haha.
Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: sofie

Fin blogg =)

2012-01-08 ♥ 19:49:21
Blogg: http://leeaz.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0