She is coming to me

2012-02-29 ♥ 19:30:00

Hej vänner,
Har läst NO och gjort förarintyg nu. Snart blir det halv åtta hos mig och middag. Klockan åtta blir det väll mäster kockar och klockan nio vet jag inte vad som går! Nu känner jag att en massa är avprickat från min lista och det känns så himla skönt, det har varit en stressig vecka som snart är slut, matte prov på fredag! Men nog om det.

På fredag kommer gästerna, vet ni vem som kommer?
ELIN, och alla mina andra kusinbarn och några kusiner.

Hela vägen från Norge, jag har saknat henne så. Inte sett henne sedan jul, vilket ändå inte är så långt denna gången! Hoppas det blir lika ofta resten av året och alla andra år också! Hoppas Elin ska bli nöjd med cheesecake och allt och att vi får en riktigt trevlig helg ihop!

Men ha en trevlig kväll nu, jag ska stänga av datorn och ta en lugn kväll vid TVn!
Puss och Godnatt älsklingar


Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

sv: dom hittar mig & mejlar när jag haft så mycket tävlingar :D men förut testade jag att mejla vissa ^^ kram

2012-02-29 ♥ 23:14:17
Blogg: http://eemma.se
Postat av: Kalle Hedin

Allt bra med dig idag? ;)

2012-02-29 ♥ 23:42:32
Blogg: http://kallehedin.blogg.se/
Postat av: Miss C

Åh härlig bild!



Svar: Kan ni inte sova i huset!? :S

2012-03-01 ♥ 10:27:05
Blogg: http://missc.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0