rymdskepp

2012-02-12 ♥ 16:33:58

Detta är ett rymdskepp jag fick av min sexåriga kusin igår när jag fyllde år

Haha, duktig han är va? Jag fick två teckningar också. En där Lillis jagade en mus och en på en drake! Dom sa att det var istället för en blomma. Just nu sitter jag fortfarande i pjamas och jag tänkte gå och duscha nu, sedan blir det one piece! Lillis ligger bredvid datorn uppe på skrivbordet och hårar ner allting för mig, idag har hon varit otroligt slapp och knappt rört sig mer än till mat skålen en gång.

Ikväll blir det fläsk fliée och klyftpotatis med beanäsås, min favorit mat! Sen kanske jag kan lura till mig en isglass efter maten, jag har ju faktiskt fortfarande lite ont i halsen, fast det är mycket, mycket bättre! Men nej, duschen väntar på mig!
Puss


Kommentarer
Postat av: Nikki

sv; Åh, vad kul att jag kunde hjälpa dig ;D Det var så lite!

KRAM

2012-02-12 ♥ 16:55:54
Blogg: http://nikkislilla.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

vad gör du? :)

2012-02-12 ♥ 17:07:53
Blogg: http://mooollys.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0